top of page

סולן בלאק אייד פיז בדרך לישראל

וויל איי אם יגיע בקרוב לישראל וישתתף בוועידת חדשנות בינלאומית • עוד ישתתפו בכנס: ראש ממשלת בריטניה לשעבר טוני בלייר והשחמטאי הרוסי גארי קספרוב


וויל איי אם, סולן להקת הבלאק אייד פיז, יגיע לישראל בקרוב – אבל לא לצורך הופעה.

כוכב הפופ, שלצד פעילותו המוזיקלית מרבה לעסוק ביזמות טכנולוגית, ישתתף ב-29 בנובמבר בפאנל של ועידת החדשנות הבינלאומית IMPROVATE. באירוע צפויים לקחת חלק גם נציגי חברות טכנולוגיה שונות ובעלי תפקידים פוליטיים. עוד ישתתפו בכנס: ראש ממשלת בריטניה לשעבר טוני בלייר, השחמטאי הרוסי גארי קספרוב, לצד מנהיגים לשעבר של מדינות כמו קרואטיה, רומניה ועוד. על פי מארגני האירוע, הזמר האמריקאי בן ה-46 צפוי "לספר בכנס על תחילת דרכו כיזם טכנולוגי ועל דרכו בעולם ההייטק, וכן ישיב לשאלות הנוכחים בפסגה".

פעילותו של איי אם אינה מסתכמת במוזיקה, והוא לוקח חלק פעיל בהפקות טלוויזיה ואופנה וכאמור -בכל הנוגע בחדשנות טכנולוגית. ב-2011 חברת "אינטל" מינתה אותו למנהל תחום החדשנות היצירתית שלה, שם נגע בתחומים כמו פיתוח של סמארטפונים, לפטופים וטאבלטים. ב-2012 הוא שיתף פעולה עם סוכנות החלל נאס"א, והיה לאמן הראשון ששידר בסטרימינג שיר מכוכב הלכת מאדים. ב-2016 רכש את חברת הטכנולוגיה הישראלית "סנסיה". בנוסף, הזמר הופיע בארץ עם להקתו ב-2006, ושב לכאן גם ב-2014 במסגרת אירוע פרטי. לפני כשנה שיתף פעולה עם סטטיק, בן אל, ג'ורדי וג'וני גולדשטיין בשיר "Shake Ya Boom Boom".




12 views0 comments
bottom of page